لحظه ها در گذرند

لحظه ها در گذرند

چه خوب چه بد میگذرند؛

پس چه بهتر، که به شادی گذرند!
دیدگاه ها (۴)

یه قانونی هست برای اثبات دوست داشتن!به اسم "نگاه" 🙄 ☺ ️

سلام صبح همگی بخیر💖 راز هایت را به دو نفر بگو..."خودت و خدای...

سلاممن یکم حالم بهتر شده برگشتم(هیکس به کیرشم نیست)چون حال ب...

بد ترین لحظه زندگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط