کاش بلد بودیم...

کاش بلد بودیم...
عاشق "خودمان" شویم...
"خود" ما...
عجیب لایق دوست داشتن است...!
دیدگاه ها (۱)

#والپیپر

والپیپر

دیگر............برای داشتن کسی...........سماجت نمیکنم..........

#والپیپر

کاش همچین ادیت بلد بودم

ما بد نبودیم بلد بودیم دنیا مارو نمیخورد...

ای کاش ما هم صید چیزی شویم که عاشقانه میپرستیمش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط