دچــار "مــــرگ عاطفــــی" شــده ام ، " متقاضــــی"باشــد

دچــار "مــــرگ عاطفــــی" شــده ام ، " متقاضــــی"باشــد ،

زندگــی ام را "اهــــدا" میکنــم ..............!
دیدگاه ها (۱)

اِی ووایِ مـَـن♥_♥

- خـوبی؟+ خـعـلی..

+نـَکِـش_مـُـهِـمه؟+شر نـَگـو ب فـاکـ دادیـ خـُودِتــو_ :) خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط