دچــار "مــــرگ عاطفــــی" شــده ام ، " متقاضــــی"باشــد
دچــار "مــــرگ عاطفــــی" شــده ام ، " متقاضــــی"باشــد ،
زندگــی ام را "اهــــدا" میکنــم ..............!
زندگــی ام را "اهــــدا" میکنــم ..............!
- ۲۳۰
- ۰۵ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط