با اینکه نقاشی زشتیه فقط برای خالی نبودن پیج پستش میکنم

با اینکه نقاشی زشتیه فقط برای خالی نبودن پیج پستش میکنم
دیدگاه ها (۷)

خیلی کیفیت و آورد پایین راستی بچه ها نمی‌تونستم کامل بذارم ف...

بازم نقاشی انتزاعی مرغه رو دیدین تو تصویر؟

این ادیت فقط برای قدر دانی از همتون بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط