اخه چرا اینترنت اين امكانات رو نداره؟؟

اخه چرا اینترنت اين امكانات رو نداره؟؟
پس این دانشمندا چه غلطی می‌کنن؟!!
کیا دوست داشتن اینجوری میشد ؟؟؟؟؟؟
دیدگاه ها (۸)

دخترا جواب بدین من ک خودمو میکشتم راحت

روزی ایوب و لقمان خواستند دقایقی با اینترنت ایران مشغول باشن...

بدون شرح

کیا اینجوری که این خانم حرف میزنه رو تجربه کردن؟

وای این دوتا چرا اینجوری می کنن 🥹😅🍕

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط