کی تو گوشیش داره.من که دارم :)

کی تو گوشیش داره.من که دارم :)
دیدگاه ها (۷)

یاهو میل

کی ویبر تو گوشیش داره؟

پرچم ویسگون بالاست هر کی داره تو گوشیش کم لطفی نکنه و لایک ک...

کی اینو تو گوشیش داره؟

هرکی قبول داره لطفا تو کامنت ها بگه قبول دارم😐😂

خدا کنه دستم بهت نرسه 😂🔪 گوشیش رو تو حلقم کرد 😑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط