ته گالری چقد ترسناکه، پر از آدماییه که دیگه نیستن :)

ته گالری چقد ترسناکه، پر از آدماییه که دیگه نیستن :)
دیدگاه ها (۰)

نآبـــود كُن چيزیو كِ نآبودِت ميكُنِع!

ف‍‌ق‍‌ط اون‍‌ای‍‌ی ک‍‌ه ب‍‌ه‍‌ت #اه‍‌م‍‌ی‍‌ت م‍‌ی‍‌دن؛ م‍‌ی‍...

ببخشید که محکم تر بغلت نکردم..... فکر میکردم درباره میبینمت....

  ...

یه یادگاری برام بنویس💘🫡حالم💔0% 𓈆 ᯤ̸

به ته گالری رسیدم🙏

ببینید چیا ته گالری پیدا کردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط