په چرا گزارش میدین پستامو 😐

په چرا گزارش میدین پستامو 😐
مسترابا 😐
اونی که پستمو گزارش داده نکنه اسمه عن اوردم توش دهنش اب افتاده؟؟ریدم به شرفتون
دیدگاه ها (۳)

#کرونا

مکالمه وزیر بهداشت با کرونا😂😂😂

مامانِت نِمیزاره آرایش کنٖی نَگو زیبایٖی تو سادِگیه😆 😂

به به😍 😋

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط