֪⏜ ⌣ׄ⏜ خ𐨆ر݁ꨲ𑪊سꨲꨭ کᩛوچ𐇽݁ꨲولو𐨆 🐻 ⏜ׄ⌣⏜
֪⏜ ⌣ׄ⏜ خ𐨆ر݁ꨲ𑪊سꨲꨭ کᩛوچ𐇽݁ꨲولو𐨆 🐻 ⏜ׄ⌣⏜
قصد توهین ندارم ، ولی اگه دوستی دارین که تو ویپاپه و بدون هیچ تلاشی یهو حمایت هاش میره بالا و معروف میشه ازش فاصله بگیرین ، آدم خطرناکیه .
︵᷼⏜ ᮬ᷼︵᷼⏜ㅤׅㅤ🍞ㅤׅㅤ⏜᷼︵᷼ ᮬ᷼︵᷼⏜
م ر س ی ک ه ت ا ا خ ر ش و خ و ن د ی
قصد توهین ندارم ، ولی اگه دوستی دارین که تو ویپاپه و بدون هیچ تلاشی یهو حمایت هاش میره بالا و معروف میشه ازش فاصله بگیرین ، آدم خطرناکیه .
︵᷼⏜ ᮬ᷼︵᷼⏜ㅤׅㅤ🍞ㅤׅㅤ⏜᷼︵᷼ ᮬ᷼︵᷼⏜
م ر س ی ک ه ت ا ا خ ر ش و خ و ن د ی
- ۶.۰k
- ۰۹ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۲۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط