از سکوتم می نویسم تا بدانی خسته ام،،،
از سکوتم می نویسم تا بدانی خسته ام،،،
بی هوایت کنج پستوهای غم یخ بسته ام،،،
بی تو بی تابی دراین برزخ به جانم خمیه زد،،،
من هنوز این بغض راازرفتنت نشکسته ام،،،
با خیالت روزها را بی صدا سر می کنم،،،
بی تو دارم بی کسی راتازه باورمیکنم،،،
از کلامم هرکسی شیدایی ام را خوانده است،،،
یاد چشمانت مراازهرنگاهی رانده است،،،
ساعتم ازتیک وتاکش،با نبودت ایستاد،،،
برگ تقویمم درآن روزی که رفتی مانده است،،،
کاش بودی تا بهارم غرق بی رنگی نبود،،،
کاش در تقدیر ما دوری ودلتنگی نبود،،،
بی تو جانم رابه لب می آورد آشفتگی،،،
سرنوشتم کاش قلبش این چنین سنگی نبود،،،
بی هوایت کنج پستوهای غم یخ بسته ام،،،
بی تو بی تابی دراین برزخ به جانم خمیه زد،،،
من هنوز این بغض راازرفتنت نشکسته ام،،،
با خیالت روزها را بی صدا سر می کنم،،،
بی تو دارم بی کسی راتازه باورمیکنم،،،
از کلامم هرکسی شیدایی ام را خوانده است،،،
یاد چشمانت مراازهرنگاهی رانده است،،،
ساعتم ازتیک وتاکش،با نبودت ایستاد،،،
برگ تقویمم درآن روزی که رفتی مانده است،،،
کاش بودی تا بهارم غرق بی رنگی نبود،،،
کاش در تقدیر ما دوری ودلتنگی نبود،،،
بی تو جانم رابه لب می آورد آشفتگی،،،
سرنوشتم کاش قلبش این چنین سنگی نبود،،،
- ۶۰۳
- ۲۰ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط