در جنگ جهانی دوم سربازان نازی از دارویی استفاده میکردند
در جنگ جهانی دوم سربازان نازی از دارویی استفاده میکردند که پِرویتین نام داشت و به قرص شجاعت معروف بود.
پرویتین، متامفتامین خالص بود همان مخدری که امروز به نام شیشه میشناسیم!
پرویتین، متامفتامین خالص بود همان مخدری که امروز به نام شیشه میشناسیم!
- ۲۷۲
- ۲۸ تیر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط