دیر کردی به ظهورت به خدا خیلی دیر

دیر کردی به ظهورت به خدا خیلی دیر
گرچه ما با غم این زمزمه عادت داریم

أللَّھُمَ عـجِـلْ لِوَلیِڪْ ألْفَرَج
دیدگاه ها (۲)

...

یا رب . .محتاج بغیر خود مگردان ما را

دلـــی کو عاشــق رویت نباشـــد ..

تا ندیدم روی ماهـــش ای خــــدا من را نبـــر...❤ اَلَّلـــــ...

این عادت سونگمین خیلی باحاله 😲

از این به بعد هرشب غم پشت لبخند داریم.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط