این یه واقیعته:

این یه واقیعته:
آدم ها حتی داخل دفتر خاطراتشون که قرار نیست هیچکس اونو بخونه دروغ میگن :)
دیدگاه ها (۰)

آرزوی که براتون دارممم🫠😘

آرزوم براتون😁😚

شاید فردای نباشم مواظب خاطره هایمان باش:)💔

فکردین میزارم اذیتش کنیندخترش منم هااااا🐣🐣@mmmf_2026

میگفت ادما رو منتظر نذارید ،هیچکس بعد از یه انتظار طولانی او...

از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را  دلگرمی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط