پسره پست گذاشته.....
پسره پست گذاشته.....
« تمامدارای ام فدای لبخند تو باد »
رفیقش کامنت گذاشته؛
اول اون۵۰ هزارتومون طلب منو بده
بعد زر مفت بزن!!
...........................................................
دختره سنش دو رقمی نشده!!
از گوشش گوشواره آویزون کرده
از لبش حلقه،از نافشم چیز میز......
من هم سن این بودم نافمو دیدم
یه روز کامل گریه کردم!!
فک میکردم سوراخ شدم
کم باد میشم میمیرم!!
« تمامدارای ام فدای لبخند تو باد »
رفیقش کامنت گذاشته؛
اول اون۵۰ هزارتومون طلب منو بده
بعد زر مفت بزن!!
...........................................................
دختره سنش دو رقمی نشده!!
از گوشش گوشواره آویزون کرده
از لبش حلقه،از نافشم چیز میز......
من هم سن این بودم نافمو دیدم
یه روز کامل گریه کردم!!
فک میکردم سوراخ شدم
کم باد میشم میمیرم!!
- ۲.۱k
- ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط