نیستی....

نیستی....
و آرامشی هم نیست...
دیدگاه ها (۵)

این لحظه ی شیرین رسیدن رو واسه ی همه ی عاشقا آرزومیکنم...

کودکی که توسط والدینش در سرویس بهداشتی رها شده😱 😱 😱 در عجبم ...

❤ مــن فقــط تو رو میـــخوام❤

عجب ارامشی داره

ای جانم ارامشی داره صداش

ارامشی که این اهنگ داره .... >>>>>

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط