سوناکشی : فکر کنم خانواده سلمان یک کادو خیلی ویژه را براش
سوناکشی : فکر کنم خانواده سلمان یک کادو خیلی ویژه را براش در نظر گرفتند و در این هدیه همه دوستان نزدیک و همکاراش را نیز شرکت دادند ....پس کار منم داخل همونه و بابتش خیلی خوشحالم که عضوی ازش بودم ...من نمیتونم الان چیزی بگم چون سورپرایز بودنش را از بین میبره ولی مطمئنم تا فردا متوجه خواهید شد ...غیر از احترام دیگه چی میتونی به مردی بدی که همه چی داره و من همیشه براش احترام قائلم و به خاطر سلمانه که من در صنعت بالیوود هستم !
شاهرخ خان : من حتما برای تبریک گفتن به سلمان خواهم رفت ....من دوست دارم که برم تولد 27 سالگی سلمان را تبریک بگم ...27 درسته ؟
شاهرخ خان : من حتما برای تبریک گفتن به سلمان خواهم رفت ....من دوست دارم که برم تولد 27 سالگی سلمان را تبریک بگم ...27 درسته ؟
- ۱.۳k
- ۰۶ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط