وقتی بمیرم....
وقتی بمیرم....
هیچ اتفاقی نخواهد افتاد!!
نه جایی بخاطرم تعطیل میشود
نه در اخبار حرفی زده میشود
نه خیابانی بسته میشود
و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود..
تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود
و پدرم کمی شکسته تر!!
اقواممان چند روز آسوده از کار..!!
دوستانم بعد از خاکسپاری
موقع خوردن کباب آرام آرام خنده هایشان شروع میشود..
راستی عشق قدیمم را بگو....
هه.....
او هم با خنده هایش در آغوش دیگری
مرا از یاد برد..
من فقط تنها گور کنی را خسته میکنم!!
و مداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید!!
و در آخر من می مانم
و گورستان سرد و تاریک
و غم همیشگیم که همراهیم میکنم..!!
هیچ اتفاقی نخواهد افتاد!!
نه جایی بخاطرم تعطیل میشود
نه در اخبار حرفی زده میشود
نه خیابانی بسته میشود
و نه در تقویم خطی به اسمم نوشته میشود..
تنها موهای مادرم کمی سپید تر میشود
و پدرم کمی شکسته تر!!
اقواممان چند روز آسوده از کار..!!
دوستانم بعد از خاکسپاری
موقع خوردن کباب آرام آرام خنده هایشان شروع میشود..
راستی عشق قدیمم را بگو....
هه.....
او هم با خنده هایش در آغوش دیگری
مرا از یاد برد..
من فقط تنها گور کنی را خسته میکنم!!
و مداحی که الکی از خوبی های نداشته ام میگوید!!
و در آخر من می مانم
و گورستان سرد و تاریک
و غم همیشگیم که همراهیم میکنم..!!
- ۲.۲k
- ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط