عاشقانه‌ها n.a6895 15639723

دیدگاه ها (۳)

Rahman

خدای من

دوستت دارم یکی یدونه ی من ؛شبت بخیر

خوش به حال کسی که در صحنت ؛زیر باران اسیر خواهد شد ...یا ضام...

تو با قلبم همین کاروکردی

السلام‌علیک‌یا‌اباعبدالله❤️‍🩹.#محرم #السلام_علیک_یا_ابا_عبدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط