یـ فکت خوندم راجب سانادا....نوشته بود:
یـ فکت خوندم راجب سانادا....نوشته بود:
بعد ار هر باخت سانادا توی باشگاه ، اعضای تیم رو کتک میزنه😐
با چوبم میزنه😐
و سوال اصلی اینجاس کـ....
عایا اونا شکایت نمی کنن؟؟😐 😐
خدایی همینجوری می ایستن تا سانادا بزنتشون😐 😐
عایا یوکیمورا رو هم میزنه😐
اون بچه مریضه خوب نیس نزن پسر😑
تازه نوشته بود توی مسابقه ای کـ بـ ریوچان باخت چوب داد دسته اعضای تیم تا اونو بزنن😐
خدا میدونه آکایا چقد بش زده😂 😂
مطمئنم بـ زور چوب رو از دستش گرفتن😄 😄
بعد ار هر باخت سانادا توی باشگاه ، اعضای تیم رو کتک میزنه😐
با چوبم میزنه😐
و سوال اصلی اینجاس کـ....
عایا اونا شکایت نمی کنن؟؟😐 😐
خدایی همینجوری می ایستن تا سانادا بزنتشون😐 😐
عایا یوکیمورا رو هم میزنه😐
اون بچه مریضه خوب نیس نزن پسر😑
تازه نوشته بود توی مسابقه ای کـ بـ ریوچان باخت چوب داد دسته اعضای تیم تا اونو بزنن😐
خدا میدونه آکایا چقد بش زده😂 😂
مطمئنم بـ زور چوب رو از دستش گرفتن😄 😄
- ۱.۶k
- ۲۹ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط