:-(

:-(
دیدگاه ها (۱)

گاهی سکوت علامت رضا نیستشاید کسی دارد خفه میشود پشت سنگینی ی...

امروز هم با 'بی تو'بودن دارد میگذرد!!!خوش بحال'یادم'که همیشه...

دقیقا من

نمیدونم چرا دوسش دارم اینو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط