fخیلی دلتنگم کاش اون هم دلش واسم تنگ میشد

fخیلی دلتنگم کاش اون هم دلش واسم تنگ میشد
دیدگاه ها (۱)

بدون عشقم وجزتو هیچکس رونمیخوام تودنیای من فقط یک نفره اونم ...

واقعا همین

جزتو هیچکس نیست

کاش یکی روداشتم دوسم میداشت...منومیخواست...

یعنی اون دلش برای اون موقع هامون تنگ نشده ؟؟:))

*کاش میشد برگردیم به اون روزا 😢🙏آمین🙏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط