شبها که به اسمان خیره میشوم انگار تورا در اغوش ماه میبینم
شبها که به اسمان خیره میشوم انگار تورا در اغوش ماه میبینم چشمانم تورا زیباتر میبیند نه همانند او انگار زمانی که میخواستند برای تو نامی انتخاب کنند واژهای بهتر از همانند ماه نیافتند اما تو حتی از ماه نیز بهتر و زیباتری ماه از زیبایی تو رشک میبرد و غبطه میخورد چرا که نمیتواند هرگز مانند تو زیبا باشد و حتی گرد پای تو برسد او شبانگاهان اشک میریزد و زاری میکند چرا که در چشم همگان تو از او زیباتری
آیسان💘
نظرتت؟
آیسان💘
نظرتت؟
- ۲.۶k
- ۱۲ اسفند ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط