آقا حالا که همه ناراحتید منم میرم فاز غم و ناراحتی

آقا حالا که همه ناراحتید منم میرم فاز غم و ناراحتی
دیدگاه ها (۸)

آقا من نظرم عوض شد شاد باشم بهتره

اونم فقط به خاطر مهسا جونی خودم

اینم تقدیم به شما

هرکی خواست بحرفه بیاد اینجا

اقا فاز چص ناله نگرفتم صرفا ی میم طنزه🗿

یکم بریم تو فاز غم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط