خو بیبی ها هر وقت دلتون گرفت خواستید درد و دل کنید با یه
خو بیبی ها هر وقت دلتون گرفت خواستید درد و دل کنید با یه نفر به حرفتون گوش کنه من همیشه این جا هستم همیشه به حرفتون گوش میدم 🙂
اینو همیشه بدونید که این جا یه نفر هست که به حرف های شما گوش بده 🙂💜
اینو همیشه بدونید که این جا یه نفر هست که به حرف های شما گوش بده 🙂💜
- ۳.۸k
- ۱۳ فروردین ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط