سرگرمے ام شده گرفتن فال حافظ و من خســـ ـته از جوابهاے تک

سرگرمے ام شده گرفتن فال حافظ و من خســـ ـته از جوابهاے تکرارے!
غــ ـم تمام میشود...
غصه نخور...
مشکلات حل میشود...
و...
دلــ ـم میگیرد چرا حافظ نمے داند بے او
هیــــــ ـچ چیز تمامے ندارد جز این
زندگــــ ـے!
دیدگاه ها (۱)

شب همگی خوش!! بای

لاکم خوشگله ؟؟؟؟

ﺧﯿﻠــــــﯽ ﺣــﺮﻓـــــــ ﺍﺳـﺘــــــــــ ... ﮐــــﻪ ﺗــــﻮ ﻫــ...

شب همگی بخیر!!! بوس بای♥♥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط