ندااااااااارم ندااااااارم

ندااااااااارم ندااااااارم
عمه رو میگم
دیدگاه ها (۱۰)

:|||||||||||

:)))))))):|||||•_______•

هاااااات دااااااااگ

به به :))))))))))

خاله رو گذاشتم رفتم عمه هم پیدا کردم

متاسفانه این منم...از عربی متنفرمممممم انگلیسی دوست دارممممم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط