♡❤چقد خوب میبود قلبی را بیابی ک دوستت بدارد بی آنکه چیزی

♡❤چقد خوب میبود قلبی را بیابی ک دوستت بدارد بی آنکه چیزی بخواد.
جز اینکه حالت خوب باشد♡❤
دیدگاه ها (۲)

🥀🙄

چقدر خوب است،قلبی را بیابی که دوستت بدارد،بی آنکه چیزی بخواه...

...

جمله ی " الان چیکار کنم حالت خوب بشه؟ " از صد تا دوستت دارم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط