واقعا متاسفم برای ادم های که انقدر نادان و بی درک هستن.

واقعا متاسفم برای ادم های که انقدر نادان و بی درک هستن.
متاسفم که در مورد یک حیون شیرن و بی زبون این طوری حرف میزنید.
واقعا شرم اوره که همچنین طرز فکری دارید.
#فندی
دیدگاه ها (۴)

پست رو کاملا مطالعه کنید👆👆

امروز آرایشگاه رفتن فندی#فندی #زیبا

تغییر صدا

غذاخوردن فندی و خواهش کردن من برای غذا

کپشن خونده شود

دورد !موضوع امروز راجب شرایط کاورست ها هستش این اسکرین ها فق...

آموزش نویسندگی بخش انتخاب اسم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط