نداشتم. ندارم... نخواهم داشت 🗿

نداشتم. ندارم... نخواهم داشت 🗿
دیدگاه ها (۲۰)

-بهم گف هیچوقت نمیره:))) +خوب موند؟ -ن رفت و.... داغونم کرد:...

سلامممم گایزصبحتون بقیر^_^🦋

🙂✨🖤

عه مود من ی زمانی این بوح:)

درسا

آخ قشنگ منم کایساگی فقط منم دوست ندارم💔(قصد توهین به شیپ شون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط