negargholipoor70 50870599

دیدگاه ها (۷)

من به خاطرت.....

از بی تی اس بیشتر بزارم یا بلک پینکـ؟؟ 🤔

#درخیمه‌حسینیم‌خونخواه‌وجانفداییم

خدا لعنتت کنه جعفر . حالم از هر چی گود بای پارتیه بهم خورد. ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط