باتو..

باتو..
آره اون بالا تو آسمونام . . 🦋💖!


‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دیدگاه ها (۱)

دوسه ساله شدی قرص شب من دنیا ندارم تویی شهر من...🪐✨‹⠀⠀ْ

باتو جهنم بی تو بهشت

بعد از جنگ، با چوب دستم انجیرهای تازه را برای تو خواهم چید، ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط