کازینو های قبل از تو سوتفاهم بود

کازینو های قبل از تو سوتفاهم بود
دیدگاه ها (۴)

و یه نکته ی دیگه اینکه اگه بخوام از کاپلی فعالیت کنم هیچکدوم...

این ادیت رو یکی از فنام تو سروش زده بود برام... :)))راستش من...

ولی بد برداشت نکنید خدایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط