شادی یعنی...

شادی یعنی...
داداش علیرضام
خیلی دوست دارم
دیدگاه ها (۳)

بعله....

سلام روزگار… چه میکنی با نامردی مردمان… من هم … اگر بگذارند ...

داداش علیرضامممممممممممممممم خیلی دوست دارم;-)

نسبت؟دوست؟

عه شبیه دستای من 🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط