خانه های قدیمی را دوست دارم.....

خانه های قدیمی را دوست دارم.....
چایی همیشه دم است،روی سماور
توی قوری..

در خانه همیشه باز است
مهمانی ها دلیل و برهان نمی خواهد..

غذا ساده و خانگی است،بویش نیازی به هود ندارد
عطرش تا هفت تا خانه میرود..

کسی نان خشک ندارد،نان برکت سفره است
مهمان ناخوانده آب خورشت را زیاد میکند

دلخوری ها مشاوره نمیخواهد
دوستی حساب و کتاب ندارد!!

سلام ها،اینقدر معنا ندارد
سلام گرگی وجود ندارد!!

و افسردگی بیماری نایابی است...!!
دیدگاه ها (۱)

الفا رومیو،مدل دیسمو

بنتلی

وقتی مردان،حرمت مرد بودنشان را بدانند.....و زنان،شوکت زن بود...

دکوراسیون زیبا

خانه های قدیمی دوست داشتنی تر بودچایی همیشه دم بودروی سماورت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط