.ـــــزندگی زیباست..اما عادلانه نی

.ـــــزندگی زیباست..اما عادلانه نی
دیدگاه ها (۴)

خیلی اهنگامو دوست دارم...مخصوصا آهنگ رفاقت ..حرامه،حرامه،رفا...

عشقم والیباله

هه تموم شد الان فقط خومو خدام..تو ده سی مه مردی سی همیشه

خدا واسه همه خدایی واسه ما کجایی

عادلانه نیست.....

عادلانه نیستتتتتتت#Let_stray_kids_Rest

عادلانه نیست....#Let_stray_kids_Rest#Skz_iran

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط