گاهی "دوســــت داشتن،

گاهی "دوســــت داشتن،
پنهــــان بماند قشنگ تر است...

دوست داشتن را؛
باید کشـــــف کرد..
بايد دركــ كرد..
بایـــد "فهــمید"
دیدگاه ها (۰)

گاهی "دوست داشتن" پنهان بماند قشنگ تر استدوست داشتن را باید ...

گاهی باید سکوت کرد🖤

گاهی باید سکوت کرد و گذشت...🚶🏻‍♂️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط