خدایا هیچکس و اونقدر تنها نکن که آرزوی خودشو توی مرگ ببین
خدایا هیچکس و اونقدر تنها نکن که آرزوی خودشو توی مرگ ببینه......ب خودت قسم تنهایی بد دردیه ...
- ۳.۰k
- ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط