به انتظار فصل تو..

به انتظار فصل تو..
تمام فصل ها گذشت........
دیدگاه ها (۲)

آرزو کن ...

نیازداری اونی ک نیست...بااااشه..همین...

و به جز ماه دل از آدم و عالم کندم...

معمایی میسازیم ب نام زندگی...

در انتظار فصل بعدی فسیل میشویم

گاچیاکوتا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط