و چقدر خوب است

و چقدر خوب است
کسی بیاید و باورهایِ تلخت را
به این سادگی
تنها با بودنش از تو بگیرد ...

دیدگاه ها (۱)

؟

وقتی یه ایرانی فلافل سلف سرویس میره 😜 😂

این قاب چقدر قشنگه؟ به اندازه قشنگ بودنش قلب آبی بزارید💙

باید بگم واقعا خیلییی خوب انجامش داد ، هنوز خودم تو شوکم از ...

این دوتا چقدر خوب بودن تو این سریال 🫰این سریال رو هم من دیدم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط