تنها بن بسـتی که

تنها بن بسـتی که

از گیـر افتادن

در آن نمی هراسم

آغــوش تـوست !
دیدگاه ها (۱)

سلام صبح جمعه شما بخیررررررررر کسی نیس بیاید بحررررفیم

❤ ️💕 ✨ هیچ ڪجا جز خواب ، روےِ شانہ هایت امنیّت را برایم ،معن...

خدا ما را شیعه خلق نمی کرد.

کی گفته آی ان و هیونجین به هم نمی یان ؟

قدیمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط