نکته: بچه ها این اکانت‌ سومیه‌ که زدم و امیدوارم نپره. تو

نکته: بچه ها این اکانت‌ سومیه‌ که زدم و امیدوارم نپره. تو مدتی که اکانتم‌ پریده بود توی این بودم.
و اینکه بالاخره تیک تاک نصبیدم و میخوام فعالیت رو از خودم توش شروع کنم.
خوشحال میشم فالو کنین^^❤️✨️
دیدگاه ها (۰)

سلامم‌ بالاخره اکانتم برگشتتت‌چطورین؟؟‌تو این مدت با این مان...

دو نفر به یوتوبر‌ های مورد علاقم‌ اضافه شدن

https://splus.ir/Xollhogduufo این لینک چنلم توی سروشه اونجا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط