اگ سره راهم نقطه نمیزاشتی:(

اگ سره راهم نقطه نمیزاشتی:(
دیدگاه ها (۱)

بهله°=°

بهلع^_^

غودااااااااا

دقیقا

"نداره حس تنه من""چون یه سره برف""نقطه سر خطر"

دلم واست خیلی تنگ شده مامان 🖤🙂کاش تنهام نمیزاشتی🚶🖤#ماه-اسمان...

حسین جانم راهم گم کرده ام توروبه راهم کن 😭🤲🤲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط