نازنین خدای من !!!!
نازنین خدای من !!!!
تنها کوچه ای که بن بست نیست
کوچه یاد توست ...
مهربان خدای من...
از تو خالصانه میخواهم...
که دوستان وعزیزانم وهیچ انسانیدیگری
درکوچه پسکوچههای زندگیاسیر و گرفتار هیچ بن بستی نگردد
که توبهترین راهنمایی....
خدای مهربانم ...
خودم وخانواده ام ودوستانی که این متن را میخوانند عاشقانه به تو می سپارم ....
پناهمان باش که آغوشی امن تر از تو سراغ ندارم 🙏 🙏
تنها کوچه ای که بن بست نیست
کوچه یاد توست ...
مهربان خدای من...
از تو خالصانه میخواهم...
که دوستان وعزیزانم وهیچ انسانیدیگری
درکوچه پسکوچههای زندگیاسیر و گرفتار هیچ بن بستی نگردد
که توبهترین راهنمایی....
خدای مهربانم ...
خودم وخانواده ام ودوستانی که این متن را میخوانند عاشقانه به تو می سپارم ....
پناهمان باش که آغوشی امن تر از تو سراغ ندارم 🙏 🙏
- ۱.۸k
- ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط