شب که می شود برای ستاره ها
شب که می شود برای ستاره ها
از دوست داشتنت می گویم برای ماه از
آرامش دلت می گویم
برای شب از چشمهایت می گویم
شب که می شود
مثل دو پیک سلامتی در کوچه خیابانهای
خیالت
تلو تلو می خورم
و سر می خورم روی نسیم نگاهت
شب که می شود
خدا را دست چشمهایت می سپارم...!
و با بوسه ای میان پیشانی ات
به دوست داشتنت یواشکی شب بخیر
می گویم.. 👑
از دوست داشتنت می گویم برای ماه از
آرامش دلت می گویم
برای شب از چشمهایت می گویم
شب که می شود
مثل دو پیک سلامتی در کوچه خیابانهای
خیالت
تلو تلو می خورم
و سر می خورم روی نسیم نگاهت
شب که می شود
خدا را دست چشمهایت می سپارم...!
و با بوسه ای میان پیشانی ات
به دوست داشتنت یواشکی شب بخیر
می گویم.. 👑
- ۱۵.۵k
- ۰۲ تیر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط