دوست دارم با یکی بشینم و درد دل کنم و بعدش نگم
دوست دارم با یکی بشینم و درد دل کنم و بعدش نگم
کاش بهش نمیگفتم . . .
کاش بهش نمیگفتم . . .
- ۴.۹k
- ۲۷ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط