بانک ها به دنبال سود بی دردسر هستند/ بازرگانی فربه تر از
بانک ها به دنبال سود بی دردسر هستند/ بازرگانی فربه تر از تولید
بانک ها و موسسات پولی و مالی به حوزه بازرگانی علاقه بیشتری دارند چون سود بدون دردسر بیشتری برای آنها به همراه دارد،
به همین دلیل زمانی که بانک ها سرمایه های مردم را با هزینه سرمایه بالا جذب می کنند آنرا به تولید اختصاص نمی دهند بلکه آنرا در مسیر بازرگانی صرف می کنند که در نتیجه بازرگانی ما فربه تر از بخش تولید شود.
بانک ها و موسسات پولی و مالی به حوزه بازرگانی علاقه بیشتری دارند چون سود بدون دردسر بیشتری برای آنها به همراه دارد،
به همین دلیل زمانی که بانک ها سرمایه های مردم را با هزینه سرمایه بالا جذب می کنند آنرا به تولید اختصاص نمی دهند بلکه آنرا در مسیر بازرگانی صرف می کنند که در نتیجه بازرگانی ما فربه تر از بخش تولید شود.
- ۱۸۷
- ۰۵ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط