ویسگون و کاربران yalda1385 24683168

دیدگاه ها (۲)

چشمات قشنگترین سیاهی زندگیم بود...‌:)

ترجمه:تومنوزیربارون درحال گریه کردن ول کردیــ....:)

طنز کامنت یادت نره

.هم شاهد غروب گل ارغوان به خونهم راوی حديث لب خيزران شده🏴 شه...

۱۰ بدیم ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط