بگوصب وشب نئشه ازخالی پریم بگو از گشنگش داریم امید میخوری
بگوصب وشب نئشه ازخالی پریم بگو از گشنگش داریم امید میخوریم
بگو ول دادیم واسه نفسم حق نداریم بگو زنده ایم و قد مرده حق نداریم
بگو هنو واسه یه لقمه نون تو سگ دوییم و همش تو نخ ناموس این و اونیم
دنیاییه ک باغم هم دیگ شاد میشیم بگو عاشق میشیم طرف خوانندس اسید میپاشیم
بگو ول دادیم واسه نفسم حق نداریم بگو زنده ایم و قد مرده حق نداریم
بگو هنو واسه یه لقمه نون تو سگ دوییم و همش تو نخ ناموس این و اونیم
دنیاییه ک باغم هم دیگ شاد میشیم بگو عاشق میشیم طرف خوانندس اسید میپاشیم
- ۱.۴k
- ۱۵ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط