بگوصب وشب نئشه ازخالی پریم بگو از گشنگش داریم امید میخوری

بگوصب وشب نئشه ازخالی پریم بگو از گشنگش داریم امید میخوریم
بگو ول دادیم واسه نفسم حق نداریم بگو زنده ایم و قد مرده حق نداریم
بگو هنو واسه یه لقمه نون تو سگ دوییم و همش تو نخ ناموس این و اونیم
دنیاییه ک باغم هم دیگ شاد میشیم بگو عاشق میشیم طرف خوانندس اسید میپاشیم
دیدگاه ها (۱۸)

بارونی ک میباره از چشمامه دلگیرم از هرکی ک تو دنیامههمیشه وق...

من ک مویی نمیبینم شما میبینید؟؟؟؟😂 😂 😂 😂 😂

من حرفی ندارم

هر سوالی عشقت میکشه بپرسهرکی بیداره بیاد جلو بحرفیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط