تو آن شعری ...که من جایی نمی‌خوانم...

تو آن شعری ...که من جایی نمی‌خوانم...

#محمدعلی.بهمنی
دیدگاه ها (۳)

ساعتشو ☺ 💕

شبتون بخیردلاتون #آروم 💕 💕 💕

من نماز نمی خوانم این طوطی میخونه خدااااااااا🤣🤣🤣🤣

🌱🍒من شاعرم اما تو خودت صاحب شعریزیبنده ترین سوژه هر قالب شعر...

هیچ شعری وصف تونیافتمعشق و دوست داشتن تو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط