خب خوشگلا دیگه من داخل ویسگون فعالیت نمیکنم گوشی جدید خری

خب خوشگلا دیگه من داخل ویسگون فعالیت نمیکنم گوشی جدید خریدم ۱۳ نرمال و روی گوشیه آیفون فعک نکنم ویسگون نصب شه دوستون دارم بایی💞😇
دیدگاه ها (۰)

ستایش

💞♡☆💞

امروز احتمالا زیاد فعالیت نمیکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط